Word lid van de Business Club

Fortuna behoort tot de meest toonaangevende korfbalverenigingen van Nederland en is de enige Delftse topsportvereniging die op het hoogste niveau actief is. Als voormalig lands- en Europees kampioen kent Fortuna een landelijke bekendheid, met fans vanuit het hele land.

Onze Business Club en Fortuna zijn al vele jaren aan elkaar verbonden, maar ook de leden onderling weten elkaar te vinden. Op dit moment hebben we 50 actieve en enthousiaste sponsoren en hebben we de ambitie om te groeien naar een zakelijk netwerk van 100 bedrijven.

Onze leden kunnen genieten van een multifunctioneel complex, met evenveel mogelijkheden. Als lid van onze Business Club kun je daar namelijk gebruik van maken. Naast zichtbaarheid en bekendheid, word je onderdeel van een uniek netwerk. Wij willen dat platform zijn waar je topsport, beleving en de mogelijkheid tot het ontmoeten van interessante relaties kunt vinden.

Voor € 975,-* per jaar word je lid van onze Business Club. Wat krijg je daarvoor terug?

• Een reclamebord in de sporthal van Fortuna;
  • Een reclamebord op het hoofdveld van Fortuna;
  • Vermelding in de livestream (minimaal 10.000 kijkers per wedstrijd) door middel van een logo;
  • Twee Business Club events op seizoensbasis voor twee personen;
  • Twee seizoenskaarten voor de thuiswedstrijden van Fortuna in de Kenonz Korfbal League, inclusief toegang tot businessruimte;
  • Twee play-offtickets voor de thuiswedstrijd van Fortuna in de Kenonz Korfbal League, inclusief toegang tot de businessruimte;
  • Twee supporterstickets voor de Kenonz Korfbal Leaguefinale, indien Fortuna 1 of A1 de finale haalt;
  • Twee tickets voor het NK Veldkorfbal indien Fortuna 1 of A1 de finale haalt.
  • Eén keer per jaar de mogelijkheid om gebruik te maken van het complex van Fortuna, voor bijvoorbeeld een sportdag met jouw bedrijf.

* Dit is exclusief de eenmalige bedrukkingskosten van de reclameborden.

Zichtbaarheid
De wedstrijden van Fortuna in de Kenonz Korfbal League worden door gemiddeld 500 toeschouwers bezocht. Daarnaast wordt de wedstrijd via onze livestream op Eyecons bekeken door 10.000 tot 30.000 personen.

Interesse?
Wil jij toetreden tot de Business Club van Fortuna? Neem via het formulier contact op met de sponsorcommissie.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Onze Business Club-leden Branche Bezoek hun website

Teamsponsor – vanaf € 750,-
Businessclub – vanaf € 975,-

Livestream commercial – vanaf € 50,-