Jurytafel invulling FKS

Het zaalseizoen komt met rasse schreden dichterbij. Traditie getrouw start de Korfbal League voor ons vlaggenschip het weekend voor de start van de KL met het eigen FKS.

Ook dit jaar ziet het deelnemersveld er weer aantrekkelijk uit zoals jullie eerder hebben kunnen lezen.

PKC/SWKGroep, DOS’46 en AKC Blauw-Wit vormen samen met Fortuna/Delta Logistiek het deelnemersveld.

Om de wedstrijden op de beide dagen in goede banen te leiden hebben we naast een mooi arbitersveld (Stephan Evertsen, Koen Meijer, Danny Gerritsen en Marco van der Lucht) ook fantastische vrijwilligers gevonden die de jurytafel willen bemannen.

De jurytafel ziet er tijdens het FKS als volgt uit;

Vrijdag 11 november Reserveteams

19:30 uur Fortuna/Delta Logistiek – PKC/SWKGroep olv Stephan Evertsen

Schotklok Frans van der Zon; Tijd/Score Frits Elferink; Juryvoorzitter René Mulder

21:15 uur AKC Blauw-Wit – DOS’46 olv Koen Meijer

Schotklok Han Poortvliet; Tijd/Score Jan van der Steen; Juryvoorzitter René Mulder

Zaterdag 12 november 1e teams

19:00 uur Wedstrijd 3e en 4e plek olv Danny Gerritsen

Schotklok Han Poortvliet; Tijd/Score Ben Toorenburg; Juryvoorzitter Pieter Swinkels

20:45 uur Finale FKS olv Marco van der Lucht

Schotklok Hans Dijkxhoorn; Tijd/Score Albert Vermeulen; Juryvoorzitter Pieter Swinkels

Bij deze alvast iedereen heel erg bedankt en heel veel plezier!