KorfbalFit voor iedereen

Het sportieve aanbod bij Fortuna is vanaf het seizoen 2015/2016 uitgebreid met de introductie van KorfbalFit. Gedurende het hele seizoen is er op de woensdagavond onder leiding van een gekwalificeerde en enthousiaste trainer een gevarieerde trainingsavond.

Het aanbod van KorfbalFit bestaat uit een “Fit” gedeelte dat bestaat uit onderdelen voor conditie, kracht, core-stability en warming-up. Het andere deel en tevens de basis van de trainingsavonden bestaat uit korfbaltraining en onderlinge wedstrijden.

KorfbalFit voor iedereen!

KorfbalFit is een leuke manier om kennis te maken met korfbal maar geeft ook de gelegenheid voor de gevorderde korfballer om het spelletje op een nieuwe manier weer op te pakken. Ouders, oud-spelers en andere geïnteresseerden kunnen zonder (competitie)verplichtingen meedoen met KorfbalFit en elke week een uur sporten bij Fortuna, vol variatie en gezelligheid.

Wil je gevarieerd sporten met professionele aandacht voor lichamelijke fitheid, wil je (weer) korfballen en onderlinge wedstrijden spelen, meld je dan aan voor KorfbalFit bij Fortuna.

Het Fortuna KorfbalFit lidmaatschap bestaat uit:

• Contributie? Check hier de meest actuele lijst.
  • Lidmaatschap van Fortuna
  • Drie proeftrainingen, waaraan nog geen kosten of lidmaatschap verbonden zijn. Daarna zal worden overgegaan tot het KorfbalFit lidmaatschap.
  • Nieuwe KorfbalFit leden ontvangen een Fortuna clubcard (elektronische betaalpas)
  • Toegang tot de Korfbal League thuiswedstrijden op vertoon van de clubcard
  • De standaard contributievoorwaarden.

Aanmelden? Stuur een e-mail naar secretaris@fortuna-korfbal.nl.

Contact met KorfbalFit

Het laatste nieuws vanuit KorfbalFit