Meld je aan voor een mozaïek-workshop door Jessica Lagerberg

mozaiek logo

Het kan de regelmatige bezoeker van ons complex niet ontgaan zijn. Heel Fortuna is in de weer voor de verbouwing van het complex. Als eerste worden nu de kleedkamers onder handen genomen, zodat iedereen straks zich weer kan omkleden en douchen in een ruimte die van alle gemakken is voorzien.  De bouwcommissie had voor de kleedkamers een echte blikvanger in gedachte: een mozaïek in het douchegedeelte.

Nu zijn onze klussers erg handig, maar voor de uitvoering van dit kunstwerk was hulp noodzakelijk. Jessica Lagerberg is al geruime tijd actief in de wereld van het mozaïek en was bereid om haar expertise in te zetten. Jessica is aan de slag gegaan en binnen de kortste tijd had zij het Fortuna-logo als een heus kunstwerk in een mozaïek verwerkt. Het resultaat is echt geweldig en de bouwcommissie is erg blij met het resultaat.

Nu Jessica het eerste mozaïek heeft gemaakt, gaan we een volgende fase in. Hierin krijgen leden, vrijwilligers, ouders of andere supporters van Fortuna de gelegenheid om kennis te maken met de kunst van het mozaïek. In een workshop zal Jessica de deelnemers alle fijne kneepjes rondom een mozaïek bijbrengen. Drie groepjes van 3 of 4 personen gaan onder begeleiding van Jessica werken aan een logo dat in de volgende kleedkamers in de muur zal worden aangebracht.

Meld je nu, individueel of als groep, aan om gedurende 3 maandagavonden (13, 20 en 27 juni) gezellig te werken aan een fantastische blikvanger van ons complex. We beginnen om 20.00 uur en ronden de avond om 22.00 uur af. Het is de bedoeling om alle avonden met (ongeveer) dezelfde deelnemers aan de mozaïeken te werken. Voor aanmelden of vragen mail naar secretaris@fortuna-korfbal.nl