Evenementen Commissie

De Evenementen Commissie (EC) organiseert alle feesten en kinderevenementen bij Fortuna (behalve het TKKS en het kamp).

Dit betekent elke keer een leuk thema bedenken en bij een feest de kantine in dit thema aankleden. Ook het opruimen na de evenementen is onze taak.
Voor feesten worden steeds beveiliging, garderobe- en bardienst en een DJ geregeld. We hebben altijd veel mensen nodig, dus zeg niet te snel nee als we je een keer vragen om te helpen, want jij wilt toch ook lekker kunnen feesten?
Voor de kinderevenementen worden veel van de taken door EC-leden zelf gedaan (bardienst, eten en drinken uitdelen, leiding geven aan de spelletjes). Steeds terugkerende evenementen zijn onder andere het sinterklaasfeest, het paasontbijt en onze absolute favoriet: het slaapfeest.

Social media

Samenstelling

Dylan Wolf – Voorzitter
Iris van Leeuwen  – Secretaresse