Alle vrijwilligers van het 19e FKS bedankt!

Het 19e FKS is weer achter de rug, met als winnaar PKC/SWKGroep. De Papendrechters wonnen voor de 8e keer het Fortuna/Delta Logistiek Korfbal Spektakel. In de finale werd AKC Blauw-Wit met 26-23 verslagen terwijl gastheer Fortuna/Delta Logistiek eerder op de avond flink uithaalde tegen DOS’46 en won met 36-21 en zo op een derde plaats eindigde. We kijken uit naar de start van de korfballeague.

Naast het sportieve gedeelte zijn ook de feestavonden gezellig en druk bezocht. Zo was er een speciale wijnbar gemaakt waar heerlijke Portugese en Franse wijnen te koop waren. Op zaterdag werd de feestavond ingeluid met de trekking van de loterij in het kader van “TON” voor Fortuna, waarna het feest echt losbarstte en de DJ’s Marcel en Jochem los gingen tot in de kleine uurtjes.

Ik wil dan ook alle deelnemende ploegen, DOS’46 uit Nijeveen, PKC/SWKGroep uit Papendrecht, AKC Blauw-Wit uit Amsterdam en natuurlijk gastheer Fortuna/Delta Logistiek en alle vrijwilligers die op welke manier dan ook bij deze editie van het FKS betrokken zijn hartelijk bedanken.

We kunnen ons nu op gaan maken voor de start van de korfballeague, die aanstaande zondag gaat beginnen voor Fortuna/Delta Logistiek met de uitwedstrijd tegen LDODK/Rinsma Fashion.

Jacco Verheezen

KL manager/FKS werkgroep