Wedstrijdverslagen 11 november

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de verrichtingen van al onze jeugdteams? In deze rubriek kunnen jullie wekelijks teruglezen hoe de jeugdploegen het ervan af hebben gebracht.

Afgelopen zaterdag is de zaalcompetitie van start gegaan. We hebben alleen van de F4 een verslag ontvangen. Hieronder leest u welke prestatie zij geleverd hebben.
Hopelijk krijgen we komend weekend weer meer verslagen.

F4:

Deze week speelden wij onze eerste competitiewedstrijd in de zaal. We moesten om 9 uur spelen in Bleiswijk tegen de weidevogels. In de eerste 10 minuten stonden we 2-5 voor. In de tweede 10 minuten scoorden we er nog veel meer en stond het al snel 2-15. Uiteindelijk hebben we met 3-26 gewonnen. Iedereen heeft deze wedstrijd gescoord. Goed gedaan F4!!

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊