Vergroot je zichtbaarheid met een commercial in de Fortuna Livestream

Fortuna biedt nu een unieke kans om jouw bedrijf nog meer onder de aandacht te brengen bij onze trouwe supporters en korfbalfans in het hele land. Met onze livestream van de Kenonz Korfbal League wedstrijden bereiken we gemiddeld 10.000 tot 30.000 kijkers per wedstrijd. Dit is een uitstekende gelegenheid om jouw merk of producten te promoten!

Voor slechts € 50,- per commercial per stream, kun je een eigen commercial laten zien tijdens de livestream van onze thuiswedstrijden. Hiermee profiteer je van extra zichtbaarheid en versterk je jouw naamsbekendheid bij een breed publiek van korfbalfans en sportliefhebbers.

Wat krijg je ervoor terug?

• Uitzending van jouw commercial tijdens de livestream van een Fortuna thuiswedstrijd in de Kenonz Korfbal League;
  • Bereik van gemiddeld 10.000 tot 30.000 kijkers per wedstrijd;
  • Extra zichtbaarheid en naamsbekendheid voor jouw bedrijf.

Interesse?

Wil je jouw bedrijf onder de aandacht brengen bij ons groeiende publiek van korfbalfans? Neem via het formulier contact op met de sponsorcommissie.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Sponsormogelijkheden

Wedstrijdsponsor – € 250,-
Balsponsor – € 250,-

Bordsponsor – vanaf € 200,-