Ben jij onze supplier?

Fortuna ambieert om op structurele basis op het allerhoogste niveau van Nederland te spelen. Daarvoor hebben we diverse samenwerkingen met belangrijke partners. In de basis bestaat dit partnerschap uit middelen in ruil voor promotie.

Over de invulling van deze partnerschappen gaan we gezamenlijk in overleg, met vaak als belangrijk doel om het merk als voorkeursmerk weg te zetten bij onze leden en supporters.

Uiteraard bieden we ook voor suppliers een aantal vaste afspraken:

• Een reclamebord in de sporthal van Fortuna*;
  • Een reclamebord op het hoofdveld van Fortuna*;
  • Vermelding in de livestream (minimaal 10.000 kijkers per wedstrijd) door middel van een logo;
  • Twee Business Club-events op seizoenbasis voor twee personen;
  • Twee seizoenkaarten voor de thuiswedstrijden van Fortuna in de Kenonz Korfbal League, inclusief toegang tot businessruimte;
  • Twee play-offtickets voor de thuiswedstrijd Fortuna in de Kenonz Korfbal League, inclusief toegang tot de businessruimte;
  • Eén keer per jaar de mogelijkheid om gebruik te maken van het complex van Fortuna, voor bijvoorbeeld een sportdag met jouw bedrijf.

* Dit is exclusief de eenmalige bedrukkingskosten van de reclameborden.

Zichtbaarheid
De wedstrijden van Fortuna in de Kenonz Korfbal League worden door gemiddeld 500 toeschouwers bezocht. Daarnaast wordt de wedstrijd via onze livestream op Eyecons bekeken door 10.000 tot 30.000 personen.

Interesse?
Wil jij supplier worden van Fortuna? Neem via het formulier contact op met de sponsorcommissie.

Onze Suppliers Supplier van: Bezoek hun website

Teamsponsor – vanaf € 750,-
Businessclub – vanaf € 975,-

Livestream commercial – vanaf € 50,-