Kantinecommissie

De voornaamste zorg voor de kantinecommissie is dat de kantine en de bar van Fortuna beschikbaar zijn tijdens de korfbalactiviteiten op ons complex.

De kantine en het eten en drinken dat je daar rondom je wedstrijden kunt kopen, zijn belangrijk voor het prettig kunnen beoefenen van je sport, maar ook om daar als ouder, begeleider of supporter met elkaar tijdens en rondom de wedstrijden en trainingen te vertoeven. Bovendien zorgt de verkoop van eten en drinken voor een belangrijk deel van de inkomsten van de vereniging.

Om bovenstaande te kunnen doen zijn de commissieleden veel op het complex aanwezig en voor iedereen aanspreekbaar.

Verder zijn ze ook veel praktisch bezig, met broodjes klaarmaken, munten verkopen, afwassen, schoonmaken, bier tappen, vergaderen, nadenken over verbeteringen, prijslijsten aanpassen, bardiensten plannen, geld tellen en nog veel meer.

Dit alles onder de vlag van goed gastheerschap!

Wil je barrooster bekijken? Klik hier.

Samenstelling

Richard Rossel – Voorzitter
Ed Huisman
Marije Berg