Lid worden bij Fortuna?

Op zoek naar een leuke en gezellige korfbalvereniging? Bij Fortuna kunt u korfballen op verschillende niveaus. Korfbal League, wedstrijdsport en breedtesport, we hebben het allemaal. Voor iedereen is er altijd een passend team beschikbaar! Naast plezier proberen we elk lid en team maximaal te ontwikkelen. Wacht dus niet langer, maar schrijf u, of uw kind(eren), in als lid bij Fortuna! U bent van harte welkom!

Hoe aanmelden?

Aanmelden als lid kan door het contactformulier op deze website in te vullen. Na ontvangst van uw formulier wordt contact met u opgenomen voor meer informatie en de verdere afhandeling van uw inschrijving.

Meer weten over Fortuna?

Als u eerst meer wilt weten over de club, bekijk dan deze website of stuur een e-mail naar de secretaris: secretaris@fortuna-korfbal.nl. U kunt natuurlijk ook een keer langskomen op een van de trainingsavonden of bij wedstrijden op zaterdag of zondag.

KNKV clubcode: NCX2