Word bordsponsor bij Fortuna

Fortuna heeft de beschikking over een eigen binnen- en buitensportlocatie. Op beide locaties worden elk weekend tientallen wedstrijden gespeeld, die bezocht worden door honderden spelers, trainers en toeschouwers. Bovendien speelt Fortuna met diverse teams op het hoogste niveau van Nederland.

Bordsponsoring kan voor jouw bedrijf de benodigde zichtbaarheid opleveren. Naast de wekelijkse bezoekers, wordt elke thuiswedstrijd in de Kenonz Korfbal League live uitgezonden, met zichtbaarheid naar 10.000 tot 30.000 kijkers vanuit heel Nederland. Ook komt de NOS regelmatig langs voor een samenvatting in Studio Sport.

Voor een bedrag vanaf € 200,- kun je al bordsponsor bij Fortuna worden, dat is exclusief eenmalige drukkosten. Wat krijg je daarvoor terug?

• Een sponsorbord (indoor of outdoor);
  • Twee seizoenkaarten voor de Kenonz Korfbal League (exclusief play-offs en finale);
  • Een seizoen lang zichtbaarheid op het complex van Fortuna

Zichtbaarheid
De wedstrijden van Fortuna in de Kenonz Korfbal League worden door gemiddeld 400 toeschouwers bezocht. Daarnaast wordt de wedstrijd via onze livestream op Eyecons bekeken door 10.000 tot 30.000 personen.

Interesse?
Wil jij bordsponsor worden bij Fortuna? Neem via het formulier contact op met de sponsorcommissie.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Sponsormogelijkheden

Wedstrijdsponsor – € 250,-
Balsponsor – € 250,-

Bordsponsor – vanaf € 200,-