Sponsormogelijkheden

Korfbalvereniging Fortuna uit Delft is in 1957 opgericht. In die ruim 60 jaar is de club uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende korfbalclubs van Nederland. Om zowel sportief als financieel aan de doelstellingen te kunnen blijven voldoen is de laatste jaren een steeds intensievere samenwerking met het bedrijfsleven ontstaan. Dit heeft in het verleden o.a. geleid tot een viertal naamsverbintenissen met onze hoofdsponsoren Tempus, MHIR, My Collections en Delta Logistiek.

Daarnaast is er een Businessclub opgericht die inmiddels ongeveer 30 leden telt. Tenslotte wordt Fortuna gesteund door ruim 40 bordsponsoren, kledingsponsoren en balsponsoren.

Word jij onze sponsor?

Wilt u met uw bedrijf ook onze vereniging steunen, dan zijn daarvoor verschillende mogelijkheden:

Hoofdsponsorschap

Bij het hoofdsponsorschap hoort een naamverbintenis voor de gehele vereniging waardoor de naam ook in alle media (TV, Teletekst, Internet en kranten) gebruikt moet worden. Daarnaast is er de reclame-uiting op de clubtenues van Fortuna 1 en 2 (senioren) en jeugd A1. Het betreft een notarieel geregelde overeenkomst voor minimaal 2 of 3 seizoenen.

• Beschikbaar vanaf seizoen 2023/2024.

Subsponsorschap – kledingsponsor

Dit betreft een kledingpakket voor de gehele vereniging (m.u.v. Senioren 1 en 2 en Jeugd A1 en B1) met reclame-uitingen op alle tenues. Tevens hoort hier een reclamebord bij zowel in de sporthal als op het veld en is de subsponsor automatisch premium Business Club-lid.

Maatwerkmogelijkheden

In nauw overleg met de sponsorcommissie zijn er diverse maatwerkmogelijkheden. Te denken valt aan promotionele acties op de de website, tijdens speciale evenementen of andere reclame-uitingen die niet eerder zijn genoemd. Heeft u leuke ideeën? Stuur ons een e-mail, wij staan overal voor open!

Alle prijzen zijn onder voorbehoud. Elk seizoen kunnen deze herzien worden

Samenstelling

Michael van der Pot
Leon Kulk