2e playoff wedstrijd A1 aanstaande zaterdag om 15.00 uur

Zaterdag 23 maart was de eerste play-off wedstrijd van Fortuna A1 tegen Unitas/Perspectief A1 uit Harderwijk. Fortuna won deze wedstrijd, na een ruststand van 16-10, met 23-22 en staat hierdoor 1-0 voor in de onderlinge playoff strijd.

Ondertussen hebben we duidelijkheid gekregen over het tijdstip en de locatie van de tweede playoff wedstrijd: Unitas/Perspectief A1 – Fortuna A1 wordt aanstaande zaterdag 6 april om 15.00 uur gespeeld in de Dindoa-hal in Ermelo.

Er gaat zaterdag geen bus richting Ermelo, maar de A1 hoopt natuurlijk wel op de nodige support! Vanwege de locatie van de wedstrijd is er maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar: we hebben in totaal 75 kaarten voor Fortuna-supporters. Wil je mee om Fortuna A1 aan te moedigen op weg naar dat felbegeerde Ahoy-ticket? Meld je dan zo snel mogelijk aan via klmanager@fortuna-korfbal.nl, want de beschikbare plekken worden op volgorde van aanmelding ingedeeld en zijn naar verwachting snel vergeven. Degenen die er niet bij kunnen zijn, kunnen de wedstrijd via livestream volgen.

Let op: vanwege het beperkte aantal plaatsen voor supporters bij de wedstrijd, moeten we wellicht ook mensen teleurstellen die op de reservelijst komen te staan. Aanmelden is dus ook gaan! Kan je door overmacht toch niet gaan? Meld je dan ook weer af, zodat we iemand anders blij kunnen maken.

Winst aanstaande zaterdag betekent dat Fortuna A1 op zaterdag 13 april de finale in Ahoy speelt, waar we dan met de hele vereniging willen gaan aanmoedigen. Bij verlies wordt er aanstaande dinsdagavond 9 april (naar verwachting om 20.30 uur) een 3e en beslissende playoff wedstrijd gespeeld bij ons in de Fortuna-hal.

Unitas A1 🆚 Fortuna A1
⏰ 15:00
🚩 Dindoa-hal in Ermelo
🎫 Aanmelden voor supporterslijst via klmanager@fortuna-korfbal.nl