Gezocht: coördinator oplopen jeugdploegen en ‘boeners’ voor de Korfbal Leaguewedstrijden (Update: vacature is ingevuld!)

UPDATE: Goed nieuws, de vacature is ingevuld!
—————————————————-

Bij de Korfbal League wedstrijden van Fortuna/Delta Logistiek is het een traditie dat onze (jongste) jeugdleden met hun team samen mogen oplopen met de  spelers van Fortuna 1. Lianne Verheezen regelde dit de afgelopen jaren maar zij richt zich dit seizoen volledig op het G-korfbal binnen onze club. We zoeken met spoed een opvolger die deze taak wil gaan overnemen.

Werkzaamheden:
– Oploopschema maken voor het FKS (3 nov) en de KL thuiswedstrijden
– Andere jeugdploegen uit de regio uitnodigen (voor het oplopen met de tegenstander van Fortuna 1)

– Schema maken voor de boeners (koppel) voor het FKS (2 en 3 nov) en de KL thuiswedstrijden

– Ploegouders/trainers informeren over het schema
– Kinderen en ouders ontvangen op de speelavonden

Vind je het leuk om deze taak op je te nemen of wil je meer informatie over de werkzaamheden stuur dan een e-mail naar klmanager@fortuna-korfbal.nl. Vanaf deze plek willen wij Lianne ontzettend bedanken voor haar diensten en we wensen haar succes met de verdere uitbreiding van het G-korfbal.

Met vriendelijke groet,

Joris Houweling