Meet and greet met spelers van Fortuna/Delta Logistiek en TOP/SolarCompleet

Hoe leuk is het als je de handtekeningen van Thomas Reijgersberg, Fleur Hoek, Sanne Alsem, Mick Snel, Celeste Split en al die andere spelers in je bezit hebt? Voor de jeugd van zowel Fortuna/Delta Logistiek als TOP/SolarCompleet(mits ingeschreven) kun je morgen de handtekeningen scoren van jou helden. Bij de kassa ligt een groot vel papier met foto’s van alle spelers erop. Wanneer je de handtekeningen kan halen lees je hieronder.

Op zaterdag 2 november voor en tijdens het Theo Korporaal Korfbal Spektakel kun je vanaf 16:30 uur tot ongeveer 17:00 uur de spelers van Fortuna/Delta Logistiek 1 aanschieten als jij ze ziet lopen. Ben je dan nog niet aanwezig op het complex? Geen probleem. De spelers van Fortuna/Delta Logistiek 1 staan ook na de wedstrijd tegen AKC Blauw Wit nog tot je beschikking.

De spelers van TOP/SolarCompleet zullen om ongeveer 18:30 uur bij ons op het complex aanwezig zijn. De meesten van hen zullen in de grote kantine iets drinken. Er is dan gelegenheid om de handtekeningen van jou favoriet te scoren. Wie gaat alle handtekeningen van alle spelers scoren?

Wij hopen dat er veel handtekeningen uitgedeeld gaan worden door de spelers van beide clubs.

Theo Korporaal Korfbal Spektakel commissie