Hampshire Hotel-Delft Centre: Langer sponsor en speciale deal voor Fortunezen

Hampshire Hotel-Delft Centre is ook de komende twee jaar weer sponsor van Fortuna/Delta Logistiek. Dat is mooi nieuws an sich. Maar tegelijkertijd gaan de felicitaties ook naar Hampshire Hotel-Delft Centre, want zij vieren dit jaar hun tienjarig jubileum. Sinds het bestaan van Hampshire Hotel-Delft Centre en zelfs vele jaren ervoor, onder de naam Hotel de Kok, zijn ze al Sponsor / Lid van de Business Club van Fortuna/Delta Logistiek. Zowel de sponsorcommissie als het bestuur willen hun waardering uitspreken voor een partij met zo’n lange staat van dienst.

Daarnaast ook leuk nieuws vanuit de sponsor zelf. Vanwege het tienjarig bestaan is er een exclusieve deal voor Fortunaleden. Om het tienjarig jubileum te vieren trakteren ze de leden van Fortuna op korting in restaurant Swing. Op vertoon van de Fortuna betaal-pas ontvangt u 25% korting op de rekening. Deze korting is niet te gebruiken in combinatie met andere acties en geldig tot het einde van 2020. Vooraf reserveren is gewenst.

Genieten in muzikale sfeer
Restaurant Swing is onderdeel van Hampshire Hotel-Delft Centre, gerund door familie Camijn. Het thema ‘muziek’ staat centraal, dit ziet u onder andere terug in de inrichting van het restaurant. Er zijn regelmatig live muziekoptredens en er is wekelijks pianomuziek. Daarnaast is er een uitgebreide muziekbibliotheek en een Plug & Play podium waar de muzikale gast zich uit kan leven op verschillende instrumenten. Alle grote evenementen worden uitgezonden op groot scherm in onze gezellige bar/lounge.

Uitgebreid dineren of gezellig borrelen
Vanuit restaurant Swing heeft u een uniek uitzicht op het centrum van Delft. De keuken kenmerkt zich door smaakvolle Nederlands/Franse gerechten en het gebruik van dagverse producten. In onze sfeervolle bar/lounge heeft is tevens de mogelijkheid om gezellig te borrelen en te genieten van een ruime keus aan (lokale) bieren, wijnen, lokale likeuren en jenevers.