Oefenwedstrijden tweede helft veld A3 t/m F

Het lijkt nog ver weg, maar de tweede helft van het veldseizoen komt steeds dichterbij.
In verband met het schoolkorfbaltoernooi bij Excelsior op 4 april is in overleg met de jeugd-tc besloten dat de F, E en D teams (behalve D1) geen oefenwedstrijd hebben voor tweede helft veld. Zo krijgen alle spelers de kans om met hun klasgenootjes mee te doen aan dit toernooi.

Oefenwedstrijden voor de B1/B2 en C1/C2 kunnen pas gepland worden zodra bekend is of B1 en C1 zullen spelen op het NK zaal.
De A3, A4, B3, B4, B5, C3, C4 en D1 spelen op zaterdagochtend 4 april een oefenwedstrijd (zie bijgevoegd schema).

In verband met het paasweekend (11-12 april) en de start van de veldcompetitie op 18 april is alleen dit weekend mogelijk om oefenwedstrijden te plannen. Graag datum en tijdstip van de oefenwedstrijden A3 tm F doorgeven aan jullie teams.