Kledinglijn gaat weer open

Vanaf woensdag 26 augustus is de kledinglijn weer iedere woensdag open van 18.30 – 19.30 uur (behalve in de vakanties)

Voor wie:

✅ Nieuwe leden kunnen langskomen om hun wedstrijdtenue en trainingspak op te halen.

✅ Als je je nieuwe trainingspak wel hebt gepast en nog niet hebt opgehaald. Je oude pak    dien je dan in te leveren of te kopen voor 2,50 per kledingstuk.

✅ Heb je nog geen nieuw trainingspak gepast, dan kan je langskomen om te passen.

✅ Als je uit je wedstrijdtenue of trainingspak bent gegroeid, kan je het kledingstuk komen omruilen voor een andere maat.

✅ Als je je lidmaatschap hebt opgezegd dien je binnen een maand je kleding in te leveren. Tenzij je kleding zelf gekocht hebt.

✅ Als je iets wilt kopen.

✅ Wil je iets vragen, stuur een mail naar kledinglijn@fortuna-korfbal.nl, kijk op de site  https://www.fortuna-korfbal.nl/over-fortuna/commissies/kledinglijn/ of kom langs op de woensdagen tussen 18.30 en 19.30 uur (behalve in de vakanties)