Verslag KorfbalFitters in Scheveningen: 25e Haringbokaal

De fitters van Fortuna speelden op vrijdag 10 september bij onze vrienden van KVS. De haringbokaal werd voor de 25e keer georganiseerd. Na afloop voor ieder team een schaal haring, uitgereikt door een Scheveningse in klederdracht.

Het toernooi startte droog nadat het de hele dag geregend had en gelijk bleek dat de fitters van Fortuna echte ‘droogweerspelers’ zijn. Achilles werd gemakkelijk aan de kant gezet. De volgende tegenstander was TOP en die had het vizier scherper staan dan Fortuna. De regen kwam opzetten en de wedstrijden werden iets ingekort. Met enkele prachtige buzzerbeaters werden wedstrijden gewonnen en in de laatste wedstrijd met een fraaie doorloop van Erwin (Kluver voor de redactie) een gelijkspelletje eruit gesleept tegen Avanti.

Een prachtige 3e plek als gevolg. Uiteraard bedanken we KVS voor dit vlekkeloos georganiseerde toernooi en alle fitters die zich uitermate hebben ingespannen om dit toernooi tot een succes te maken.
Nawoord: namens alle fitters ook een dankwoord aan al onze supporters die ons gesteund hebben.