Belactie voor Vriendenloterij groot succes!

vriendenloterijtonvoorfortuna

Vanavond heeft een aantal enthousiaste vrijwilligers 61 loten verkocht van de Vriendenloterij voor Fortuna/Delta Logistiek. En van 7 personen, die al meededen aan de loterij, is het goede doel omgezet naar Fortuna. Deze actie levert ons de eerste maand maar liefst € 1375 euro op en daarna elke maand € 485 euro. Een fantastisch resultaat en een mooie bijdrage aan de TON voor Fortuna!

Wilt u ook meespelen met de Vriendenloterij en Fortuna/Delta Logistiek steunen?

Vul dan het formulier in op de website van de Vriendenloterij. Geef aan dat u een club of vereniging naar keuze wilt steunen en kies daarna (zoek naar) KV Fortuna. Een lot kost u € 13,25 per maand. De helft daarvan gaat naar de vereniging. Er zijn 14 trekkingen per jaar. U kunt als deelnemer mooie prijzen winnen zoals reischeques en geldprijzen oplopend tot € 100.000. En wilt u uw deelname weer stoppen? Dan kan dat op elk moment.Hanneke belactie

Doet u al mee maar steunt u een ander goed doel dan Fortuna/Delta Logistiek?

U kunt uw doel omzetten door te bellen met de Vriendenloterij: 0900 – 300 1400 (€ 0,50 per gesprek). Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.30 uur.

belactie1