Aanvulling gezocht voor de jurytafel!

Voor het aankomende KL-seizoen zijn we op zoek naar aanvulling voor de jurytafel, namelijk iemand voor de schotklok en iemand voor de tijd/score bij de thuiswedstrijden van de selectie.

Hoe ziet zo’n dag eruit?

Je zorgt dat je een half uur voor de wedstrijd waarbij je bent ingedeeld (1 of 2) aanwezig bent. Dan heb je even de tijd om dingen af te stemmen met de juryvoorzitter en bijvoorbeeld de klok te laten lopen om te checken of alles werkt. Tijdens de wedstrijd voer je jouw taak uit en als het de laatste wedstrijd is, ruim je de spullen op.

Kom jij erbij?

Kom jij dit gezellige team aanvullen, dat verder uit Dik, Albert, Fabrizio, Inge, Jan en Anneke bestaat?
Meld je dan even aan via klmanager@fortuna-korfbal.nl. Wil je eerst nog wat meer weten? Neem dan ook gerust contact op.