Bal- en wedstrijdsponsor tegen DVO: Yellow Jersey

Vandaag treedt de Fortuna/Delta Logistiek-selectie aan tegen DVO/Transus. Een interessante match-up in de Kenonz Korfbal League, niet enkel omdat twee topploegen de degens kruisen. Het is ook de onderlinge strijd tussen de twee oprichters van sportmarketingbureau Yellow Jersey. Yellow Jersey is zaterdagavond zowel bal- als wedstrijdsponsor bij deze topper.

Jurian de Vos (DVO) en Tim van Peppen (Fortuna/Delta Logistiek) richtten in 2017 dit sportmarketingbureau op en werken inmiddels voor diverse nationale sportorganisaties, met onder andere het Korfbalverbond, NOC*NSF, FC Utrecht en de Eredivisie CV. Dat doen zij inmiddels met een heel elftal aan sportmarketeers en content creators, waar ook weer een DVO’er (Tim van Zoeren en twee selectiespelers van Fortuna/Delta Logistiek (Jordi Kouwenhoven en Tim van Oosten) onderdeel van zijn.

Wij danken Yellow Jersey voor het mogelijk maken van deze wedstrijd.

Wil je meer weten over deze sponsor? Check dan: yellowjersey.nl of bekijk hun toffe showreel: