Fortuna C4 is kampioen!

Na een spannende zaalcompetitie, waarbij de top 3 uiteindelijk op 1 punt van elkaar is geëindigd, is Fortuna C4 kampioen geworden! Na weken toeleven naar de laatste speeldag werd de directe concurrent Vriendenschaar in een bloedstollende  wedstrijd op een gelijkspel gehouden, wat precies voldoende was voor het kampioenschap. De meegereisde supporters en de sportieve tegenstanders zorgden voor een mooie ambiance in Bodegraven, met spandoeken, muziek en confettikanonnen.

De kanjers uit de C4, Bo, Dane, Daniël, Dylano, Floor, Karlijne, Roan, Vigo en Wessel, zijn onder de kundige en enthousiaste leiding van coaches Liz en Nic uitgegroeid tot een hecht collectief dat steeds meer in the winning mood kwam. Alle tegenstanders werden minstens een keer verslagen en alleen van Valto werd een keer verloren, maar die hadden de eerste wedstrijd na de kerstvakantie slinks om 16.30 uur gepland en deze pubers blijken beter te spelen in de ochtend????!!

Al met al een heel mooi resultaat en nu op naar het veldseizoen!

Top gedaan C4, gefeliciteerd allemaal!