Fortuna/Delta Logistiek Update Trainersstaf 2023-2024

Staf A-selectie versterkt met Leon Posthumus

Het vlaggenschip van Fortuna/Delta Logistiek kan ook seizoen 2023-2024 rekenen op het succesvolle trainersduo Ard Korporaal en Damien Folkerts.

Bij het tweede gaat Sijmen van den Bergh door als trainer/coach in samenwerking met Leon Posthumus. Leon is als hoofdtrainer bij veel clubs actief geweest en maakt nu de overstap van Reeuwijk 1. Leon is geen onbekende in Delft, hij heeft jaren gespeeld en gecoacht bij Fortuna/Delta Logistiek.

De verzorging  van de A-selectie is in vertrouwde handen van Pieter Reedijk en Han Poortvliet. Serge Boerboom gaat door als sportfysiotherapeut en Jos van Zuylen blijft ook volgend seizoen de wedstrijd statisticus voor de selectie.

Jeroen Preuninger gaat stoppen als trainer/coach bij het tweede met twee mooie Nederlands Kampioenschappen op zak. Renata van Viegen gaat stoppen als teambegeleider van het eerste. Fortuna/Delta Logistiek is Jeroen en Renata dankbaar voor hun inzet de afgelopen jaren.

Peter Boes trainer/coach Fortuna 3

Peter Boes maakt zichzelf op allerlei vlakken waardevol. Van trainer/coach tot trainerscoördinator, van sponsor tot livestreamanalist. De TC is blij dat Peter seizoen 2023-2024 als trainer/coach van Fortuna 3 de ploeg en individuen beter gaat maken, zodat zij uitzicht hebben op aansluiting met de A-selectie.

Er wordt nog hard gewerkt aan het aantrekken van een trainer/coach voor Fortuna 4, die nauw zal samenwerken met Peter.

Wim Korving en Mark Schravendijk gaan stoppen als trainer/coach van het derde en vierde. Wij danken Wim en Mark voor hun grote bijdragen om de B-selectie naar een hoger plan te brengen. Jan-Jaap van Leusden krijgt een eervolle vermelding. Ondanks alle drukte als voorzitter heeft hij dit seizoen het vierde van leuke trainingen en coaching voorzien.

Uitbreiding staf A-jeugd met Arline Hom, Melvin Nijp en Arjen van Nieuwenhuizen

Fortuna’s A-jeugdselectie gaat volgend jaar van start met een uitbreiding van de staf.

Bij de A1 gaat Arline Hom als trainer/coach aan de slag in samenwerking met de twee huidige trainer/coaches Laurens Verbaan en Luca Dekker. De begeleiding tijdens wedstrijden is weer in handen van Tjarko van Batenburg.

De staf wordt verder uitgebreid met een analist. Arjen van Nieuwenhuizen is bij de A-selectie op afroepbasis actief voor analyses, hij zal dat volgend seizoen ook gaan doen voor de A-jeugd.

Op de A2 is Melvin Nijp aangetrokken. Melvin is een jonge, ambitieuze trainer die HKV/OE A1 inwisselt voor Fortuna A2. Melvin zal nauw samenwerken met de rest van de staf.

Rick Vermeer stopt als trainer/coach van de A2. Fortuna/Delta Logistiek wenst Rick veel succes en plezier in zijn verdere trainersloopbaan.

De Technische Commissie is blij dat bijna alle posities zijn ingevuld op de topsportploegen en bedankt de volledige staf voor hun commitment en inzet!