Wedstrijd Fortuna – HKC aanstaande zaterdag ⚽

Aanstaande zaterdag speelt onze selectie uit tegen HKC/Creon Kozijnen in Hardingxveld-Giessendam. De wedstrijd van het tweede start om 14.45 uur en de wedstrijd van 1 om 16.30 uur.

Met een rijafstand van nog geen 45 minuten een mooie wedstrijd om onze selectie nog even te gaan aanmoedigen voordat we de feestdagen in gaan! Er gaat ook een kerstkwibus richting HKC, dus mensen in het roodwit genoeg om met je mee te juichen! ❤🤍

Helpen jullie mee ons vlaggenschip naar de tweede overwinning van het seizoen en het tweede naar de 8 punten te schreeuwen? Toegangskaarten koop je aan de deur bij HKC, dit kan zowel per pin als contant.

Sporthal het Dok is te vinden aan de Tiendweg 42B (ingang tegenover begraafplaats), 3372 AJ Hardinxveld-Giessendam.

Tot zaterdag!