Gratis seizoenkaart Korfbal League voor leden

Het zaalseizoen nadert en dat betekent dat er bij Fortuna weer mooie thuiswedstrijden en evenementen op het programma staan. Leden van Fortuna gaan gratis naar alle reguliere Korfbal Leaguethuiswedstrijden en naar het TKKS aanstaande zaterdag.

Ook in dit seizoen zullen we gebruik gaan maken van online kaartverkoop.

Leden hebben vanavond een nieuwe seizoenkaart ontvangen. Dit is een QR-code die jij bij elke thuiswedstrijd (met uitzondering van de play-offs) kunt laten scannen.

Had je vorig seizoen een seizoenkaart, en heb je geen nieuwe seizoenkaart ontvangen? Check dan eerst twee zaken:

• Staat het juiste e-mailadres in SportLink gekoppeld?
  • Staat het bericht niet in jouw SPAM-box?

Zo niet, neem dan contact op met klmanager@fortuna-korfbal.nl, dan zullen we verifiëren dat je daadwerkelijk lid bent van Fortuna en je uiteraard voorzien van jouw gratis seizoenkaart voor het komende Korfbal Leagueseizoen.

De verkoop van seizoenkaarten voor niet-leden start binnenkort. Hierover vind je binnenkort meer informatie op de website.