Helpende handen gezocht voor schoolkorfbaltoernooi op 5 juni bij Fortuna

Op woensdagmiddag 5 juni vindt van ca. 12.30 tot 18.00 uur het schoolkorfbaltoernooi plaats dat we jaarlijks in samenwerking met Excelsior en DES organiseren. Voor het eerst sinds lange tijd wordt het dit jaar weer bij Fortuna gehouden, dus dat is een uitgelezen kans om Fortuna aan de buitenwereld te presenteren!🌍🔥

Het schoolkorfbaltoernooi is een gezellig evenement waarbij tussen de 500 en 600 kinderen van basisscholen uit de buurt langskomen om kennis te maken met onze leuke sport.

In de weken voor het toernooi komt bovendien een deel van deze kinderen een paar keer naar Fortuna om te trainen. Het is dus een belangrijk evenement om nieuwe kinderen enthousiast te maken voor korfbal én voor onze vereniging.❤🤍

Om deze dag bij Fortuna met zoveel bezoekers tot een succes te maken, hebben we veel helpende handen nodig. Daarom zoeken we vrijwilligers die ons kunnen helpen bij verschillende taken, zoals barbezetting, spelbegeleiders, secretariaat (uitslagen bijhouden, vragen rondom de organisatie beantwoorden etc.), organisatie (velden uitleggen, ballen beheren) en parkeerregelaars.

Dus in het kort:

• Woensdagmiddag 5 juni van ca 12.30 tot 18u: schoolkorfbaltoernooi 📌
  • Schrijf de datum alvast in je agenda 📅
  • Geef je op als vrijwilliger!🙋‍♂️

In de komende paar weken starten we met de vrijwilligersinventarisatie. Weet je nu al dat je ons die middag graag komt helpen? Dat is natuurlijk helemaal fijn. Neem dan zelf alvast contact op via vrijwilligers@fortuna-korfbal.nl.