INFORMATIE EN KAARTVERKOOP FINALES

Komend weekend is het zover: maar liefst drie Fortuna-teams gaan strijden voor het kampioenschap. Hieronder alle informatie op een rijtje:

Fortuna 2

Op vrijdag 21 juni 2024 neemt ons tweede het tegen PKC/Vertom2 op in de finale om het kampioenschap in de Reserve Ereklasse. Deze finale zal om 19:30 uur gespeeld worden op neutraal terrein bij CKV VZOD. Adres: Sportpark Calslagen, Wim Kan Dreef 2 te Kudelstaart. Entree voor deze wedstrijd is gratis.

Fortuna A1 & 1

Op zaterdag 22 juni 2024 nemen zowel onze A1 als het eerste het tegen DVO/Transus op in de finale om het landskampioenschap. Deze finales zullen om respectievelijk 17:00 uur en 19:00 uur bij Dalto in Driebergen worden gespeeld. Adres: Sportpark de Woerd, De Woerd 1 te Driebergen (Dalto). Is de parkeerplaats bij Daltovol, dan kan worden uitgeweken naar Health Center Hoenderdaal, Hoendersteeg 7 in Driebergen op een paar minuten loopafstand.

Kaartverkoop finale A1 & 1

In overleg met het KNKV zijn de kaartprijzen vastgesteld. Ook dit seizoen wordt er gewerkt met e-tickets, welke via de webshop bestelt kunnen worden.

Let op: zonder ticket geen toegang!

• 0 – 5 jaar: entree gratis (let op: bestel wel een ticket!)
  • 6 – 17 jaar: entree €3,50
  • 18+: entree €7,50
  • 65+: entree €3,50

Laten we ervoor zorgen dat Driebergen rood-wit kleurt! Mocht je onverhoopt niet naar Driebergen kunnen komen, de wedstrijden van de A1 en 1 zullen live worden uitgezonden via Eyecons(https://eyecons.com/events/nationale-korfbal-dag-finales-veldkorfbal-d-c-b-a-jeugd-en-ereklasse-1106).