Informatie omtrent Veilig sportklimaat op de website

Fortuna vindt een veilig sportklimaat, waarbij op een goede en sportieve manier met elkaar wordt omgegaan, belangrijk en noodzakelijk. Iedereen moet zich veilig en prettig voelen binnen onze vereniging.

Eén van de preventieve maatregelen die een vereniging kan nemen tegen grensoverschrijdend gedrag is het aanvragen van een VOG voor kaderleden/vrijwilligers, en zoals we al eerder lieten weten heeft de meerderheid van de vergadering bij de laatste JAV ermee ingestemd om als vereniging hieraan mee te werken. In dat kader hebben we de nodige informatie ook op de website inzichtelijk gemaakt voor alle leden.

Alle informatie rond Veilig sportklimaat bij KV Fortuna, zoals de gedragscode, het aannamebeleid voor vrijwilligers en meer informatie over de vertrouwenscontactpersonen kun je vinden op onze website in het menu onder Vereniging (zie ook de schermafbeelding hierboven).

Wil je de stukken meteen alvast doorlezen? Dan kun je alle informatie rechtstreeks bezoeken via de pagina Veilig sportklimaat bij KV Fortuna.