Inschrijving kwibus naar DVO gesloten

De inschrijvingen voor de kwibus van aanstaande zaterdag naar het play-off uitduel DVO/Transus 1-Fortuna/Delta Logistiek zijn gesloten. We zitten namelijk al op de limiet van wat we mee kunnen nemen en gaan met een volle kwibus richting Bennekom!

De mensen die zich later hebben ingeschreven dan de bus vol was, krijgen dit persoonlijk te horen. Zij staan dan automatisch op de reservelijst, omdat er vaak wel een paar mensen op het laatst afmelden en zij dan hopelijk alsnog mee kunnen.

Kaarten voor de wedstrijd

Ga je mee met de kwibus of met eigen vervoer richting DVO en heb je nog niet je kaart voor de wedstrijd gekocht? Zorg dat je je kaarten voor de wedstrijd dan voor morgen 12.00 uur koopt, want daarna zijn de overige kaarten niet meer voor Fortuna gereserveerd. Koop je kaarten via deze link voor de ticketshop.