Jeugdverslagen van de week – 9 sept

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de verrichtingen van al onze jeugdteams? In deze rubriek kunnen jullie wekelijks teruglezen hoe de thuisspelende ploegen het er vanaf hebben gebracht.

Dit initiatief is pas deze week opgestart, maar we kregen meteen al twee enthousiaste verslagen met foto’s toegestuurd. Die wilden we jullie natuurlijk niet onthouden! Vanaf volgende week kun je steeds meer jeugdverslagen lezen.

Deze week de verslagen van:

De F4

Afgelopen weekend speelde de F4  thuis tegen Avanti F1. In het begin ging het gelijk op. Op een gegeven moment stonden ze met 3-7 achter, maar ze hebben zich herpakt en uiteindelijk 8-8 gespeeld. Ondanks de hitte hebben ze goed gespeeld. Wat een toppers!

De Welpen

Op deze foto zie je de ‘welpen’. Dit zijn onze jongste korfballertjes. Ook voor ons is het seizoen weer begonnen. Een aantal grote kinderen zijn door naar de F-jes om daar echte wedstrijdjes te spelen, maar gelukkig waren er afgelopen zaterdag ook weer een hoop nieuwe korfballertjes. Onder leiding van Annie (wie kent haar niet :)) en Mirjam heeft iedereen weer een leuke en sportieve ochtend gehad! We doen spelletjes, veel met een bal en de wat oudere kinderen oefenen ook al echt het korfbalspelletje. En binnenkort zal vast ook Welpie langskomen. Kom jij ook een keer meetrainen?

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie in de weekenden dat jullie thuisspelen ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊