JTC nieuws inclusief kampioenen!

KAMPIOEN!

Afgelopen zaterdag (2 maart) stonden er drie kampioenswedstrijden op het programma.
De F1, F2 en E4 hebben alledrie hun wedstrijden gewonnen dus dat betekent dat er al drie kampioenen zijn. Allemaal van harte gefeliciteerd!

Overgang van zaal naar veld

Het zaalseizoen nadert zijn einde. Dit betekent dat we binnenkort weer lekker naar buiten mogen. De veldtrainingen voor alle teams, behalve de F, starten de week na de laatste zaalwedstrijd in de week van 18 maart. Alle F-jes hebben een zaaltoernooi bij PKC op 23 maart. Zij gaan vanaf 25 maart op het veld trainen.

De trainingstijden worden binnenkort definitief gemaakt. Er zijn wat kleine wijzigingen ten opzichte van voor de zaal.

Op 23 maart staan de eerste oefenwedstrijden op het veld gepland. Het schema is te vinden via https://www.fortuna-korfbal.nl/oefenwedstrijden/.

Het weekend van 6 april start de veldcompetitie.

Het weekend van 11 mei (vakantie/hemelvaartweekend) is een vol programma waarin alle teams een wedstrijd spelen. Mis je spelers en ben je niet compleet, stuur dan een mailtje naar: jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl. Wij zullen alle gaten op een rijtje zetten en bekijken wie er waar kan invallen zodat alle teams goed de wedstrijden in kunnen.

Meld je aan om training te geven of te coachen!

De JTC is al druk bezig met volgende seizoen en is op zoek naar enthousiaste mensen die willen bijdragen aan het plezier en de ontwikkeling van de jeugdteams.

Iedereen is welkom: of je nou een doorgewinterde trainer/coach bent of dat je gewoon passie hebt voor korfbal en graag een rol wil spelen bij de jeugd.

Zelfs als je beperkt beschikbaar bent vanwege een drukke agenda, elke bijdrage is waardevol.
Voor de E en F jeugd zijn wij ook op zoek naar enthousiaste ouders (met eventueel korfbalervaring) die het team van hun kind willen coachen en/of trainen geven.
Meld je aan via jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl of spreek een JTC lid aan, om samen de mogelijkheden te verkennen.

Leden JTC

Martijn, Juliette, Sascha, Sophie, Laurence, Milan, Jan v/d A, Esley, Michelle, Peter M, Thomas (tijdelijk afwezig) of Dayenne