JTC nieuws update

Het veldseizoen is voor iedereen inmiddels weer begonnen. Door de vele vrije dagen worden het gekke weken. Het ene weekend speel je een wedstrijd en het andere weekend ben je vrij. Door de meivakantie zijn er ook veel doordeweekse wedstrijden. Weet je nu al dat er een weekend is met veel afzeggers en wil je verplaatsen? Neem dan contact op met het wedstrijdsecretariaat via wedstrijdsecretariaat-jeugd@fortuna-korfbal.nl.

Volgend seizoen

Sinds begin dit jaar is de JTC bezig met de teamindeling voor het seizoen 2024-2025. Het maken van de teamindelingen is een heel proces waar veel tijd en werk in zit. Zo gebruiken we de informatie die trainers ons doorgeven en bekijken de coördinatoren veel wedstrijden en trainingen.

Wil je graag volgend jaar met een vriendje/vriendinnetje in één ploeg? Dan horen we dat graag van jullie allebei. We proberen daar dan rekening mee te houden, maar of het lukt kunnen we niet garanderen. Dit hangt namelijk van meerdere dingen af.
Als je graag met een vriendje/vriendinnetje in één team wil, stuur dan allebei voor 6 mei een mail naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl met de naam van je vriendje/vriendinnetje.
Verzoeken na deze datum worden niet meer meegenomen in de teamindelingen.

Weet je al dat je gaat stoppen met korfballen, laat dit dan zo snel mogelijk weten.
Twijfel je of je door wil gaan? Neem dan contact op met één van de coördinatoren of mail naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl.
Dan horen we graag waar de twijfel zit en kijken we of we daar wat aan kunnen doen.