JTC-nieuws

Het seizoen is weer gestart. De oefenperiode is voorbij met wisselende resultaten. Nu op naar de competitiewedstrijden, die 9 september zullen starten! De JTC bestaat dit jaar uit meerdere leden, waardoor de werkzaamheden meer verdeeld kunnen worden. Dit heeft er toe geleid dat per leeftijdscategorie er met coördinatoren wordt gewerkt.

Wat gaan de coördinatoren doen?

– Aanspreekpunt voor ouders/verzorgers, teamouder

– Contact houden met trainers en vragen beantwoorden

– Begeleiden van trainers

– Het bekijken van wedstrijden

– Voortgang en de ontwikkeling van spelers monitoren

– Aanwezigheid bij behaalde kampioenschappen van de desbetreffende ploegen

– Samen met de trainers advies geven bij de samenstelling van de ploegen

Indeling van de coördinatoren

Welpen: Melanie de Bruin

E/F: Esley van den Blink, Michelle van Spronsen, Milan Boes, Jan v/d Akker D/C Laurence Gfeller, Sophie van Leusden, Sascha Kouwenhoven

B/A3/A4: Thomas Rodenburg, Juliette Nijenhuis, Martijn Rodenburg

Melanie de Bruin is bereid gevonden om de rol van welpencoördinator uit te voeren.

Indien er vragen zijn vanuit de ouder, speler, teamouder of trainer, neem dan contact op met de desbetreffende coördinator of mail naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl

Een coördinator zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Ouderavond voor de F/E op 12 sept

Op dinsdag 12 September om 18.00 uur is er in de kantine een bijeenkomst voor alle ouders/verzorgers van de kinderen die in de F/E spelen. Er zal informatie gegeven worden over o.a.:

– Het invallen en reserve staan bij andere teams

– De rol van de teamouder

– Het fluiten van wedstrijden

Kleine aanpassingen in het trainingsschema

Er hebben wat kleine aanpassingen plaatsgevonden in het trainingsschema. Het schema is bijgewerkt op de site. Vanaf heden gaan de B1/B2 en de C1/C2 op de dinsdag gezamenlijk trainen.

Fijn om te melden dat we bijna rond zijn om voor elke team een trainer en coach te vinden.

Wij zijn nog op zoek naar een coach voor de A3 en een trainer/coach voor de B4. Heb je interesse dan horen we het graag.

De JTC leden wensen iedereen een prettig, sportief en succesvol seizoen toe!