JTC nieuwsbericht

JTC nieuws

Er zijn nog maar twee competitiewedstrijden te gaan, en dan zit de eerste helft van het veld seizoen er alweer op. Dit betekent ook dat de voorbereidingen voor het zaalseizoen al in volle gang zijn. In dit bericht lees je de laatste informatie vanuit de JTC.

Zaaltrainingen
• Het zaaltrainingsschema is bijna af en wordt binnenkort op de site gepubliceerd.
• Na de herfstvakantie, vanaf maandag 23 oktober starten de zaaltrainingen voor alle ploegen.
• Tijdens de herfstvakantie is er in principe geen training, tenzij de trainer dit met het team afspreekt. Deze trainingen in herfstvakantie zullen op de tijden van het nog te publiceren zaalschema plaatsvinden.

Oefenprogramma zaal
• Zaterdag 28 oktober en 4 november zijn er oefenwedstrijden voor alle jeugdteams.
Zaterdag 4 november is het Fortuna-PKC dag. Alle ploegen spelen dan een oefenwedstrijd tegen PKC. Binnenkort wordt het definitieve oefenprogramma gedeeld op de site en in de teamapp groepen.

Trainersbegeleiding
• In november worden er trainersbijeenkomsten georganiseerd. Tijdens de bijeenkomst bespreken Jessica en Daan eerst theorie om vervolgens het in de praktijk te gaan oefenen. Datum volgt op korte termijn.
• Op de woensdag is er trainers begeleiding voor de trainers van de F3 t/m F7. Zij leren hoe je een goede F- training kunt opzetten en hoe je de korfbalvaardigheden aanleert. De aankomende periode zal dit gecontinueerd worden.
• Heb je als trainer/coach vragen of heb je behoefte aan begeleiding neem dan contact op met een van de coördinatoren.

Coördinatoren
Wie zijn de coördinatoren per leeftijdscategorie?
– E/F: Esley van den Blink, Milan Boes, Jan v/d Akker of Michelle van Spronsen
– D/C: Laurence Gfeller, Sophie van Leusden of Sascha Kouwenhoven
– B/A: Thomas Rodenburg, Juliëtte Nijenhuis of Martijn Rodenburg

Schottraining
Na een succesvolle eerste schottraining zal op maandag 9 oktober de tweede plaatsvinden.

De schottraining op 9 oktober is voor zowel de D-C-B als de A op delfde tijd, van 18.30 uur tot 19.30 uur. Dit in verband met de jaarvergadering die om 20:00 van start gaat.

Teamfoto’s:
Aankomende zaterdag 7 oktober, van 9:30 tot 13:30 is er nog gelegenheid om met je team op de foto te gaan en een persoonlijke pasfoto te maken voor in Sportlink. Heb je dus nog geen teamfoto? Maak dan snel een afspraak via fotograaf@stollman.info.

Namens de JTC wensen wij jullie heel veel plezier en succes in de laatste weken van de veldcompetitie!