Laatste competitiewedstrijd A1 a.s. zaterdag cruciaal voor plaatsing play-offs

Dat voor Fortuna/Delta Logistiek A1 de laatste reguliere competitiewedstrijd tegen TOP/IAA Fresh A1 beslissend zou worden in de race voor een play-off ticket daar werd de laatste weken serieus rekening mee gehouden. Met een voorsprong van twee punten op de ranglijst en een klein voordeel in het onderlinge resultaat in de uitwedstrijd tegen TOP/IAA Fresh A1 werd steeds meer duidelijk dat de laatste competitiewedstrijd nog van groot belang zou zijn.

Na afgelopen weekend is het belang van de wedstrijd van zaterdag er niet minder om geworden. Beide ploegen staan nu samen op de tweede plek.

Verliezen met minimaal verschil is zaterdag geen optie meer. Winnen of gelijk spelen geeft nu enkel nog recht op de play-offs.

Onze jongens en meiden van de A1 kunnen in deze belangrijke wedstrijd jullie support heel goed gebruiken. Jij komt ze toch ook aanmoedigen?

De wedstrijd Fortuna Delta Logistiek A1 – TOP/IAA Fresh A1 is 18 maart om 11:00.

Tot zaterdag!