Livestream Fortuna A1 – Top A1 aanstaande zaterdag

De wedstrijd Fortuna/Delta Logistiek A1 – Top/IAA Fresh A1 van aanstaande zaterdag om 11.00 uur wordt een kraker: voor beide ploegen is het erop of eronder. De ploegen hebben evenveel punten, dus bij verlies is het over. Vanwege het kleine voordeel in het onderlinge resultaat in de uitwedstrijd voor Fortuna moet Fortuna A1 aanstaande zaterdag winnen of gelijk spelen om zich te plaatsen voor de play-offs die 25 maart aanstaande aanvangen. Kom dus allemaal in het rood-wit naar de Fortuna-hal om aan te moedigen!

Kun je er zaterdagochtend niet bij zijn in de zaal, maar wil je toch meegenieten van de wedstrijd? Dan hebben we goed nieuws: de wedstrijd wordt live uitgezonden via het YouTube-kanaal van Fortuna. Kijk de wedstrijd mee via deze link.