Pinkstertoernooi Tempo 20 mei

Op maandag 20 mei hebben er een aantal jeugdteams meegedaan aan het Pinkstertoernooi van Tempo. Een heel gezellig toernooi waar we het op een paar spetters na geheel droog hebben gehouden. De buien gingen pas los toen de prijsuitreiking net voorbij was. Iedereen heeft weer leuke wedstrijdjes gespeeld op zowel (kunst)gras als op het zand. De beachkorfbalwedstrijdjes zijn altijd leuk, maar ook vermoeiend.

Er zijn twee prijzen meegenomen naar huis. Fortuna D2 (een mix van D1/D2/D3) heeft de 1ste prijs behaald en ook de F4 meiden hebben samen met Elyse uit de F3 de 1ste prijs behaald.

De F4 heeft een leuk stukje geschreven over hun toernooi:

Fortuna F4 deed mee met het Pinkstertoernooi bij Tempo. Het team bestond uit alleen maar meiden.  De eerste wedstrijd op zand werd met 16-4 gewonnen van Tempo. De 2e wedstrijd tegen Weidevogels werd met 8-0 gewonnen.  De laatste wedstrijd tegen Top werd met 8-3 gewonnen. De wedstrijd om de 1e of 2e plek werd weer gespeeld tegen Top. De laatste wedstrijd hebben de meiden met 5-0 gewonnen. Ze hebben hiermee de eerste prijs gehaald. Supergoed gespeeld Sofie, Fenna, Elyse, Isa-Beau en Lizzy.