Schutterstoernooi en vers bereide pizza’s op Hemelvaartsdag – geef je nu op!

Over een paar weekjes, op donderdag 18 mei, is het alweer Hemelvaartsdag. De perfecte dag om een gezellig schutterstoernooi (“tussen twee korven schieten”) te organiseren bij Fortuna, met afsluitend een gezellige borrel en verse pizza’s die door het zesde ter plekke voor jullie worden gebakken in een echte pizza-houtoven! De opbrengst van de pizza’s is voor Fortuna.

Daarnaast zorgen we dat er een springkussen staat voor de kinderen en mogen de kinderen vanaf ca 16.15 hun eigen pizza’s beleggen, die als eerste de oven in zullen gaan. Een prima dag om met zijn allen gezellig richting Fortuna te komen dus.

Programma:
Schutterstoernooi:                     12:00-16:00 uur
Eigen pizza’s beleggen kids:     Vanaf ca. 16:15 uur

Pizza’s volwassenen:                  Vanaf ca. 17:00 uur

Het Schutterstoernooi is voor jong en oud. Alle leden, ouders en vrijwilligers zijn van harte uitgenodigd om met het Schutterstoernooi mee te doen. Geef voor deelname aan het Schutterstoernooi je eigen naam door, met wie je een koppel vormt en in welke categorie jullie graag zouden willen meedoen (pupillen (F, E, D), aspiranten (C, B), A/senior, ouder/niet-korfballer).

Schrijf je via de onderstaande inschrijfformulieren in voor het Schutterstoernooi en/of de pizza’s! Dit kan tot en met zondag 14 mei, maar hoe eerder hoe beter voor ons i.v.m. met het regelwerk!

Inschrijven schutterstoernooi

Inschrijven pizza’s

Voor deelname aan het eten van de pizza’s geef je de gewenste grootte pizza (volwassenen of kinderen) door. Allergieën of andere bijzonderheden (eventueel de namen van de andere pizza-eters) graag in de opmerking vermelden. Schrijf je snel in!

Pizza volwassenen:      8 euro
Pizza kinderen:             5 euro