Sinds kort prijkt Erions op onze wedstrijdshirts

De oplettende kijker had het ongetwijfeld al gezien, maar op de achterzijde van het shirt prijkt sinds enkele weken het logo van Erions. Als Business Club-lid én shirtsponsor is het bedrijf van Suzanne Tetteroo, Leon van Drongelen en Phons Rövekamp verbonden aan Fortuna/Delta Logistiek.

Erions is meer dan een administratie- en belastingadvieskantoor. Zij staan naast de ondernemer. Samen kijken ze vooruit en werken met persoonlijke aandacht aan het behalen van de doelen van de ondernemer. Naast de financiële dienstverlening bieden ze samenwerkingsvormen voor de verdere ontwikkeling van de ondernemer én het bedrijf.

Samen verder groeien
Als sponsor van Fortuna/Delta Logistiek helpt Erions de club op alle vlakken verder groeien. Een uitstekende match met het bedrijf, want dat is wat zij ook doen met hun klanten.

Met de adviseurs van Erions werk je gericht aan het behalen van jouw persoonlijke en bedrijfsdoelen. Van het uitbesteden van de financiële administratie en fiscale zaken tot het verleggen van je focus naar groei en ambitie met ondernemerscoaching. Ook kan je met Suzanne een Life Planningtraject starten, waarbij het gaat om het geven van ruimte aan je ambities, het ontdekken van je levensdoelen en het plan maken om die doelen te bereiken.

Via de website of een telefoontje plan je een kennismaking in en kies je de samenwerkingsvorm die bij je past.

Heb jij ook interesse om sponsor te worden van Fortuna/Delta Logistiek? Of vind je het leuk om bij te dragen aan de commerciële kant van onze vereniging? Neem dan contact op met sponsoring@fortuna-korfbal.nl en informeer naar de vele mogelijkheden.

Wil je nog meer weten over Erions? Bezoek dan de website: https://erions.nl/.