Succesvolle clinics

Op zondagochtend vroeg op staan en om 10.00 in de Fortunahal een clinic  van Joost Preuninger krijgen, is geen straf. En al helemaal niet, als hij zijn vrienden van de selectie meeneemt naar de clinic. Alle D-spelers waren uitgenodigd om naar de clinic te komen en zij gaven daar massaal gehoor aan. Ruim 30 spelers stonden op het veld om extra trucjes te leren om straks te kunnen toepassen tijdens de wedstrijden. Maar dat was niet het enige, het spel waarin de jongens tegen de meisjes moesten spelen en degene die scoorde een beloning kreeg, was heel populair. Dat was niet verwonderlijk, want als beloning mocht je Daan, Jessica of Claire versieren met mooie feestartikelen! Dat was lachen, gieren, brullen.

Rode konen van de inspanning, bij trainers en spelers. Wat een fijne ochtend!
Na de clinic hadden de ouders voor hun teams nog een lekkernij geregeld en konden de kinderen nog heerlijk na kletsen over de clinic.

Ondertussen werden de B-spelers aan het werk gezet in de clinic die werd gegeven door Peter Boes. Hoewel minder groot in aantal, waren de B-spelers minstens zo enthousiast. Al gauw werden de eerste rode koppen in het veld zichtbaar. En wie wil nu niet eens de challenge om tegen die lange gasten van de A1 te spelen. De truc was om ze niet te laten scoren, maar hoe pak je dat nu aan? Gelukkig was er één koppel die dat wist te voorkomen en zo werd de eer van de B gered.
Ook in deze clinic zijn weer handige tips verzameld en hopen we die terug te zien tijdens de wedstrijden.

Joost, Daan, Claire, Jessica, Arline, Peter, Jan, Jimmy, Mark en Merijn hartelijk dank voor jullie bijdrage aan een zeer geslaagde clinic! Dat gaan we op het veld nog eens overdoen, maar eerst volgen nog clinics voor de F, E, C en A-teams. Waarover spoedig meer informatie.