Theo Korporaal Korfbal Spektakel zonder publiek

De tweede editie van het Theo Korporaal Korfbal Spektakel(TKKS) zal dit jaar zonder publiek gespeeld moeten worden. De aangescherpte regels vanuit het RIVM worden op deze manier gevolgd. Bestuurslid Erwin Kluver legt uit: “We zijn echt teleurgesteld dat er geen publiek bij kan zijn deze editie. De beslissing hebben we vorige week na overleg met TOP/LITTA al genomen. We zagen het besluit van het kabinet van afgelopen maandag al aankomen doordat de besmettingen van het coronavirus in Nederland flink opliepen. Het is knap waardeloos maar helaas is het niet anders. Laten we hopen dat de besmettingen snel minder gaan worden en we bij de Korfbal League wedstrijden weer publiek kunnen verwelkomen”.

De livestream crews van mede organisator TOP/LITTA en Fortuna/Delta Logistiek gaan alle wedstrijden LIVE uitzenden.

Net zoals vorig jaar zal de 1e ronde in Sassenheim gespeeld worden. De finales in Delft op zaterdag 17 oktober.

Het programma van 10 oktober in Sassenheim:

14:00 uur Fortuna/Delta Logistiek 2 – PKC/Vertom 2

16:00 uur Fortuna/Delta Logistiek 1 – PKC/Vertom 1

18:00 uur TOP/LITTA 2 – DVO/Accountor 2

20:00 uur TOP/LITTA 1 – DVO/Accountor 1

Het programma van zaterdag 17 oktober wordt vastgesteld na de wedstrijden in Sassenheim van 10 oktober.

De aanvangstijden van de finale wedstrijden in Delft op 17 oktober a.s. zijn:

14:30 uur

16:30 uur