Informatie rond vaststelling 2e play off Fortuna A1 op 6 april

De afgelopen dagen is er intensief contact geweest met het KNKV over het vaststellen van Unitas A1 – Fortuna A1.

Tot afgelopen zaterdag ging dit vooral over het niet in de middag beschikbaar zijn van de thuishal van Unitas. Echter is door de winst van Unitas 1 op AWDTV 1 daar ook nog de mogelijkheid bijgekomen dat Unitas de KL2 finale op zaterdagavond 6 april kan gaan spelen.

Dit leidt tot de volgende scenario’s:

– Unitas 1 haalt morgenavond de KL2 finale niet, dan wordt de wedstrijd van de A1 voor aanstaande zaterdag 6 april vastgesteld om 19.00 uur in de Strypel in Harderwijk. Hier kunnen we dan zoveel mogelijk aanhang mee naar toe nemen.

– ⁠Unitas 1 haalt de finale van de KL2 wel, dan wordt de wedstrijd van de A1 vastgesteld voor aanstaande zaterdag 6 april rond 15.00 uur bij Dindoa in Ermelo. Hier kunnen maximaal 150 toeschouwers in en dat betekent dat wij als Fortuna 75 toeschouwers mee kunnen nemen naar de wedstrijd.

We kunnen op dit moment dus nog niets zeggen over kaartjes en aantallen. Het is in ieder geval de bedoeling dat er een bus gaat, waarin we 54 plekken hebben. Woensdagochtend weten we definitief waar we aan toe zijn en hoe we dat allemaal gaan regelen, en zullen we hier verder over communiceren.