Vrijwilliger in beeld: Toon Boxmeer

Iedere maandag en natuurlijk ook op andere dagen zijn er heel veel vrijwilligers actief. Zo ook afgelopen maandagochtend, waar Jan Preuninger al om 07.00 uur op het complex was en ook Toon Boxmeer was er weer. Iedereen weet natuurlijk hoeveel tijd Jan in de clubactiviteiten steekt, maar Toon is voor velen minder bekend.

Toon is zo’n man die de maandagochtend echt als een uitje ziet, maar maandag 8 april maakten we ons toch wat zorgen. Hij leek een kuil te graven voor ???????
Het bleek een noodzakelijke vervelende klus, maar Toon  voelt zich helemaal thuis in dit soort werk. En natuurlijk is Toon ook een man die graag een gesprek aangaat 😂

Maar de grote klus had te maken met een enorme stroomkabel van meer dan 100 meter lengte die vanaf de entree onder de grond door naar de nieuwe sporthal getrokken moest worden.

En dat is gelukt 💪💪 Komend weekend hebben we zeker een feest in de kantine en dan heeft niemand iets gemerkt van dit verborgen werk. ❤🤍