Wedstrijdverslagen 11 mei

F3:

Deze zaterdag speelden wij tegen Pkc F4. We hebben al vaker tegen dit team gespeeld. In het begin stonden we 2-0 achter. Al snel werden er aan onze kant doelpunten gescoord en stonden we al snel 4-6 voor. Na de eerste rust vielen de doelpunten aan onze kant en hebben we de hele wedstrijd tegen 5 tegenstanders gespeeld. De eindstand is 8-13 geworden. Goed gespeeld meiden! Myrthe bedankt voor het invallen!

B3:

DES B1-Fortuna B3, wederom spektakel

En ja weer aan DES gekoppeld voor het laatste deel van het seizoen. Nadat eerder na een geweldige apotheose, op de laatste speeldag in de zaal, DES eindelijk werd verslagen en het kampioenschap binnengehaald door Fortuna, moesten de kanjers van de B3 weer tegen deze zeer goede en stugge tegenstander aantreden(eerste deel van het buitenseizoen niet kunnen winnen van DES).

Maar hoe anders deze wedstrijd. Met een niet geheel fitte ploeg werd vanaf minuut één door de B3 de wedstrijd bepaald. Een veel beter Fortuna wist alleen het goede spel niet om te zetten in doelpunten, wat tegen een ploeg als DES niet altijd handig is…. Daardoor werd het eigenlijk een onnodig spannende wedstrijd, maar wel een zeer attractieve wedstrijd. 8-9!

Het is nog een lange weg, maar er is een stapje gezet naar hopelijk een mooi einde van het seizoen… wederom een geweldige teamprestatie met Mees voorop in de strijd, die op een geweldige manier de boel op sleeptouw nam!

Let’s go B3 !!!

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊