Wedstrijdverslagen 13 januari

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de verrichtingen van al onze jeugdteams? In deze rubriek kunnen jullie wekelijks teruglezen hoe de jeugdploegen het ervan af hebben gebracht.

F4:

Deze zaterdag speelden wij tegen Valto F2. Vol goede moed gingen we erin, maar tijdens de eerste rust stonden we 4-2 achter. Bij ons kwam elke keer de superspeler erin en al snel weer eruit. We kwamen terug naar 9-8, maar de doelpunten vielen niet aan onze kant helaas. Uiteindelijk hebben we 12-9 verloren. Volgende week beter en weer vol goede moed ertegenaan! Dit keer een foto met minder blije gezichtjes.

B3:

Wat een wedstrijd van de B3!!
Helaas nipt verloren met 14-13 van koploper DES. Maar om de ploeg zo te zien knokken en ook echt te zien strijden voor elkaar, dat doet je vervullen met trots. Zoveel scheidsrechterlijke dwalingen en dan toch steeds maar terug blijven knokken ( ook na onze eigen “foutjes”). Koppies niet gaan hangen maar blijven gaan. Deze ploeg is tot zoveel meer in staat dan ze zelf soms beseffen. Hoe langer deze ploeg bij elkaar blijft en het besef komt bij de spelers, des te beter het zal gaan. Let maar op, de spelers van de B3 zijn stuk voor stuk spelers waar rekening mee gehouden kan/en moet worden!
Op naar de volgende wedstrijd en dan pakken we weer een mooie overwinning.

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊