Wedstrijdverslagen 18 november

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de verrichtingen van al onze jeugdteams? In deze rubriek kunnen jullie wekelijks teruglezen hoe de jeugdploegen het ervan af hebben gebracht.

F1:

Afgelopen zaterdag begon de zaalcompetitie voor Fortuna F1. Het eerste weekend begonnen we meteen met een vrij weekend. In de zaal zit de F1 in een poule met veel onbekende ploegen. Alleen KVS F1 is bekend. We hadden dus geen idee wat voor soort team we konden verwachten. Zoals wel vaker hebben onze tegenstanders altijd veel jongens, terwijl de F1 bestaat uit drie meiden en één jongen. Zaterdag speelden we tegen Velocitas die vier jongens en één meisje had. Zoals altijd zijn onze meiden niet bang voor deze jongens en lieten zij zich niet gek maken. Binnen een paar minuten stonden we 3-0 voor en kwam er al een super speler in. Deze super speler is er niet meer uit geweest. Langzaamaan bouwde de F1 de voorsprong uit. Er werden mooie aanvallen gecreëerd en goed overgespeeld naar elkaar. Iedereen heeft vandaag gescoord. Uiteindelijk werd er met 18-7 gewonnen.

F4:

Fortuna F4 speelde zaterdag een wedstrijd tegen Achilles F2. Met alleen maar meisjes in het veld. Van zowel Fortuna als Achilles. In de eerste 10 minuten stonden we al snel voor met 4-1. In de rust stonden we met 6-4 voor. Het grootste deel van de wedstrijd hebben we tegen 5 spelers van Achilles gespeeld. De eindstand is 12-9 geworden. Goed gedaan meiden!

Hannah bedankt voor het reserve zitten en het scorebord bijhouden bij onze wedstrijd.

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊