Wedstrijdverslagen 20 januari

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de verrichtingen van al onze jeugdteams? In deze rubriek kunnen jullie wekelijks teruglezen hoe de jeugdploegen het ervan af hebben gebracht.

F4:

Deze zaterdag speelden wij thuis tegen Weidevogels f2. De wedstrijd liep de hele tijd gelijk op. In de rust stond het al 11-8. De doelpunten vielen over en weer. Op het einde bleven wij de voorsprong houden en hebben we de laatste 10 minuten tegen 5 spelers van de Weidevogels gespeeld. De wedstrijd hebben we gewonnen met 24-20!

D1:

Afgelopen zaterdag mocht de D1 voor de vierde keer aantreden tegen Avanti D1. In de kerstvakantie heeft een gedeelte van beide teams nog samengetraind tijdens de korfbalfit wintertraining. We begonnen erg vroeg vanwege de open dagen van de middelbare scholen dus om 9 uur stond iedereen klaar op het veld. Voor sommige was dit wel erg vroeg want niet iedereen was vanaf minuut 1 wakker. Het was een zeer spannende wedstrijd waarbij er om en om werd gescoord. Fortuna sloeg af en toe een gaatje van twee punten, maar die werd altijd snel weer teruggebracht naar één punt. De toeschouwers van zowel Fortuna als Avanti hadden klamme zweethandjes van de spanning.
In de laatste minuut kreeg Fortuna nog 5 kansen op een rij, maar helaas wilde de bal er niet in. Uiteindelijk stond er een 9-9 op het scorebord en werden de punten dus verdeeld.
Komende zaterdag moeten we weer vroeg uit de veren want de wedstrijd start om 10:05 in Driebergen. De thuiswedstrijd werd nipt verloren. Hopelijk nu andersom!

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊