Wedstrijdverslagen 23 december

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de verrichtingen van al onze jeugdteams? In deze rubriek kunnen jullie wekelijks teruglezen hoe de jeugdploegen het ervan af hebben gebracht.
Op 23 december waren er weinig wedstrijden vanwege de kerstvakantie dus dit keer één verslag, maar wel een hele leuke!

Verslag 23 december Fortuna B3

Wat een afsluiting van het jaar…. Een geweldig spannende wedstrijd werd er op de “mat” gelegd door de giganten van de B3. Avanti werd vlak voor tijd met 8-7 verslagen! Er werd deze wedstrijd, net als al zovele wedstrijden dit seizoen, keihard voor elkaar gewerkt. Het is super om te zien hoe erg deze kids onder leiding van Alex en Sven elke wedstrijd weer iets beter worden en als team echt lastig te verslaan zijn. Op naar nog vele mooie wedstrijden en gezellige momenten met elkaar in 2024

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊